تعمیرات کامیپوتر خودرو مرسدس بنز کلاس A – تعمیرات ECU بنز کلاس A – تعمیرگاه ایسیو بنز کلاس A

تعمیرات کامیپوتر خودرو مرسدس بنز کلاس A : شرکت مرسدس بنز در سال ۲۰۱۲ با اعمال تغییراتی تصمیم گرفت مرسدس بنز کلاس A خود را از یک مینی MPV به یک هاچ بک تغییر دهد  و این رویه در نسل چهارم این اتومبیل نیز رعایت شده است، اتومبیلی با ظاهری دگرگون شده، بزرگتر و با هندلینگ بهتر. به لطف این تغییرات اکنون فاصله دو محور این اتومبیل بیشتر شده و در نتیجه فضای بیشتری برای سرنشینان فراهم میشود.

این هاچ بک جمع و جور در یک مدل پایه جدید ۱۶۰ هم عرضه می شود که نسخه بنزینی آن ۱۶۰ A  از قدرت ۱۰۲ اسب بخار بهره می برد، در حالیکه نسخه دیزلی آن توان ۱۰۷ اسب بخار تولید می کند.

آمار فروش مرسدس بنز کلاس A در اروپا حاکی از مشتری پسند بودن این مدل است. نسل پیشینمرسدس بنز A کلاس در دو مدل دو درب و چهار درب به بازار عرضه میشد و از مهمترین مزایای آن میتوان به ایمنی بالا، مصرف سوخت و استهلاک پایین ، ابعاد جمع و جور و همچنین امکانات رفاهی مناسب اشاره کرد. البته در حال حاضر ، نسل جدید مرسدس بنز A کلاس با ظاهری جذاب و اسپرت در بازارهای جهانی عرضه می شود که نسبت به نسل قبلی ، تغییرات بسیاری داشته است.

مرسدس بنز معمولاً  در طراحی های خود خطای بزرگی ندارد ولی در طراحی این ماشین خطاهای بسیار زیادی داشته ،به حدی که  ممکن است منجر به مرگ راننده و مسافر شود. برای مثال قسمت جلوی ماشین  مرسدس بنز کلاس A پر از میخ هایی از جنس نقره است که ممکن است این میخ ها هنگام تصادف ماشین از رو به رو به داخل ماشین بریزند و راننده و مسافران را زخمی کنند. بنابراین طراحی این قسمت ماشین که از زیباترین بخش های طراحی این اتومبیل است، تغییر خواهد کرد.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیرات کامپیوتر خودرو مرسدس بنز کلاس A در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU مرسدس بنز

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای مرسدس بنز کلاس A شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت مرسدس بنز کلاس A

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو مرسدس بنز کلاس A مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی مرسدس بنز کلاس A در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ایسیو مرسدس بنز کلاس A خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up