تعمیرگاه ای سی یو لنسر میتسوبیشی – تعمیرات ECU میتسوبیشی لنسر – تعمیر ایسیو لنسر

تعمیرگاه ای سی یو لنسر میتسوبیشیمیتسوبیشی نام خودروسازی ژاپنی است که به معنای سه لوزی (الماس) است. لانسر یا لنسر (Lancer ) که در لغت به معنای نیزه دار است نام یکی از قدیمی ترین خودروهای سدان این کمپانی است که از سال ۱۹۷۳ تاکنون تولید شده است. این خودرو بعد از سال ها دوری از ایران از سال ۲۰۱۴ توسط آرین موتور، نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران عرضه میشود.

لنسر در نقاط مختلف جهان با موتورهای متفاوتی عرضه می شود ولی در ایران میتسوبیشی لنسر ابتدا در سال ۲۰۱۴ در ساده ترین مدل وارد شد که با تیپ ۱ شناخته می شود. این تیپ از لنسر مجهز به پیشرانه ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۱۷ اسب بخار با گیربکس ۵ سرعته دستی با انتقال قدرت به چرخ های جلو عرضه شد. تیپ ۱ میتسوبیشی لنسر با وزن ۱٫۲ تنی و مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر ۰ تا ۱۰۰ را در ۱۱٫۵ ثانیه طی می کند و از نظر امکانات ایمنی و رفاهی بسیار ساده و محدود است که می توان به مواردی مانند ABS و EBD ، دو ایربگ، تهویه مطبوع دستی و سیستم صوتی ساده اشاره کرد.

این تیپ از لنسر با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته نیز قابل سفارش بود که وزن آن ۷۰ کیلو سنگین وزن تر و با مصرف سوخت بیشتر ۷٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر شتاب آن به ۱۳ ثانیه می رسید. بعد از مدت کمی تیپ ۲ لنسر نیز با همان پیشرانه اما امکانات بیشتری از جمله چراغ های هالوژنی ، سیستم صوتی پیشرفته، تهویه اتوماتی، باله عقب و سانروف عرضه شد و بعد از آن لنسر با پیشرانه ۱٫۸ لیتری با قدرت ۱۴۰ اسب بخار با گیربکس CVT با امکان تعویض دنده از پشت فرمان عرضه شد.

لنسر تیپ ۴ با وزن ۱۳۵۰ کیلوگرم و مصرف سوخت کمتر از سایر تیپ هایش (۶٫۶ لیتر ) دارای شتاب ۱۱ ثانیه ای میباشد که شاید برای خودرویی با عنوان اسپرت کمی شتاب کندی باشد. این تیپ از لنسر فول آپشن ترین نوع لنسر موجود می باشد و دارای امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی است که می توانید در ادامه لیست کامل آن را مطالعه کنید همچنین این خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی Euro Ncap میباشد.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر ای سی یو لنسر میتسوبیشی در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU میتسوبیشی لنسر

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای میتسوبیشی لنسر شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت میتسوبیشی لنسر

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو میتسوبیشی لنسر مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی میتسوبیشی لنسر در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ای سی یو میتسوبیشی لنسر خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up