تعمیر ایسیو رنو ساندرو – تعمیرات ECU رنو ساندرو – تعمیرگاه ای سی یو رنو ساندرو

تعمیر ایسیو رنو ساندرو : بعد از فروش خوب رنو تندر ۹۰ ( ال ۹۰ ) به دلیل قیمت مناسبی که داشت رنو با استفاده از همان پلتفرم دست به ساخت خودرویی هاچ بک کرد تا به همان موفقیت ال ۹۰ برسد و در سال ۲۰۰۷ رنو ساندرورونمایی شد.  البته کد اتاق رنو ساندرو B90 است ؛حتی به این خودرو به اشتباه ال ۹۰ هاچ بک هم می گویند و دلیل آن هم یکسان بودن مشخصات فنی و حسی است که داخل کابین ساندرو  میدهد تفاوتی باال ۹۰ ندارد. البته در طراحی خارجی این خودرو خطوط تیز جای خود را به خطوط منحنی شکل داده اند .

این خودرو در بعضی از بازار ها با نام داچیا ساندرو نیز به فروش می رسد و دلیل آن هم سیاست رنو برای فروش محصولات خود است در واقع در بازارهایی که برند رنو مطرح باشد این خودرو با برند رنو ( مانند ایران ) و در بازارهایی که برند داچیا مطرح باشد با برند داچیا به فروش میرسد.

رنو ساندرو در سال ۲۰۱۳ مورد فیس لیفت قرار گرفته اما باز هم در ایران شاهد نمونه قدیمی این خودرو هستیم که توسط پارس خودرو در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می شود و دقیقا به همین دلیل است که این خودرو فاقد آپشن های روز است و شاهد کابینی ساده هستیم که همانطور که گفته شد همان حسرنو تندر ۹۰ را به شما خواهد داد.

تفاوت ظاهری رنو ساندرو اتوماتیک با رنو ساندرو دنده ای در زه ، دستگیره درب ها و آینه های جانبی است که در نمونه اتوماتیک همرنگ بدنه است و در نمونه دستی به رنگ مشکی هستند.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر رنو ساندرو در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU رنو ساندرو 

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای رنو ساندرو شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت رنو ساندرو 

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو رنو ساندرو مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی رنو ساندرو  در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ECU رنو ساندرو خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up