تعمیر ای سی یو مرسدس بنز کلاس E – تعمیرات ایسیو بنز کلاس E – تعمیرگاه ECU بنز کلاس E

تعمیر ای سی یو مرسدس بنز کلاس Eمرسدس بنز کلاس E در سه نوع سدان ، کوپه  (دو در) و  کابریولت ( دو در کروکی ) تولید می شود.

مرسدس بنز کلاس E سدان

 به دلیل طراحی زیبا  و منحصر به فرد مرسدس بنز  E کلاس لوکس ترین خودرو در گروه خود است . داخل اتاق این خودرو با بکار بردن آلومینیوم پولیش شده و قسمت های چوبی دست ساز ترکیبی از تکنولوژی و هنر است.

پنج نوع موتور مختلف مورد استفاده در مرسدس بنز E کلاس برای استفاده از انرژی سوخت های بنزین، دیزل و یا انرژی الکتریکی ساخته شده اند. سه موتور بنزینی ۶ سیلندر  و ۸ سیلندر توربو و یک موتور ترکیبی بنزینی الکتریکی انتخاب های شما هستند.

سامانه فعال کمکی بین خطوط ، سامانه فعال کمکی نقطه کور، سامانه کنترل کامل اتومبیل در راه، سامانه رادار جلو، سامانه کروز کنترل با سامانه کمکی فرمان و سامانه کمکی عبور و مرور از کنار و  تشخیص عابر پیاده ، همه اینها مرسدس بنز کلاس E را خودرویی آگاه و باهوش جلوه میدهد.

مدل های  مرسدس بنز کلاس E سدان :

  •  E250 BLUE TEC
  • E350
  • E400 Hybird
  • E550 4MATIC
  • E63 AMG 4MATIC
  • E63 AMG S-Model ۴MATIC

مرسدس بنز کلاس E کوپه

مرسدس بنز E کلاس کوپه شاهکار استادانه علم مهندسی است.  این کوپه با چهار شیشه برقی جانبی بدون قاب و بی ستون وسط تنها گزینه در این کلاس محسوب می شود. این خودرو با سقف پانورامای تمام  برقی هیچ رقیبی در کلاس خود ندارد.  قسمت جلویی سقف هم به صورت شیب دار و هم به صورت کامل باز می شود و یک پرده برقی برای جلوگیری از نور خورشید بر ای آن در نظر گرفته شده است.

جعبه دنده پیشرفته ۷ سرعته اتوماتیک این خودرو دستورات راننده را سریعاً اجرا می کند. در صورت سفارش دادن مجموعه اسپرت قابلیت تعویض دستی دنده ها را نیز خواهید داشت. مرسدس بنز کلاس Eامکانات گوناگونی مانند پخش موسیقی، کنترل کننده زیبا و نمایشگر ۷ اینچی و یک رابط رسانه ای دیجیتال را شامل می شود.

مدل های مرسدس بنز کلاس Eکوپه :

  • E350
  •  E550

مرسدس بنز کلاس E کروکی دو در (کابریولت)

مرسدس بنز E کلاس کروکی دو در خودرویی سریع ، قدرتمند و لوکس است که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند. سقف این خودرو از سه لایه ضخیم  استفاده شده که در صورت لزوم در کمتر از ۲۰ ثانیه این سقف در صندوق عقب خودرو جای می گیرد تا لذت رانندگی بدون سقف را تجربه کنید.

گیربکس اتومات ۷ دنده مرسدس بنز  E کلاس بر حسب نوع رانندگی شما شرایط تعویض دنده در موقعیت های مختلف را تنظیم می کند.

در هنگام باز بودن سقف با سامانه AIRCAP شدت وزش باد در داخل اتاق به تصمیم شماست. این سامانه با  وزش هوای گرم در پشت سر باعث می شود سرنشینان بتوانند از لذت رانندگی با سقف باز در فصول بهره مند شوند.

مدل های مرسدس بنز E کلاس کروک :

  •  E350
  • E550

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر ای سی یو مرسدس بنز کلاس E در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU مرسدس بنز

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای مرسدس بنز کلاس E شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت مرسدس بنز کلاس E

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو مرسدس بنز کلاس E مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی مرسدس بنز کلاس E در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ایسیو مرسدس بنز کلاس E خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up