تعمیر ای سی یو هیوندای سوناتا – تعمیرات ECU سوناتا – تعمیرگاه ایسیو سوناتا

تعمیر ای سی یو هیوندای سوناتا هیوندای سوناتا خودرویی سدان سایز متوسط است که اکنون هفتمین نسل خود را  با نام سوناتا LFمی گزراند . این خودرو نسبت به نسل پیشین خود که با نام سوناتا YF و NF شناخته میشدند تغییرات زیادی کرده و با نگاه اول متوجه جلو پنجره کرومیک جدید و چراغ های جلوی زنون آن می شوید.

سوناتا LF در ایران توسط آسان موتور در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می شود. سوناتا LF دستیدارای موتور ۲ لیتری با قدرت ۱۵۷ اسب بخار است که ۰ تا ۱۰۰ را در ۱۰٫۸ ثانیه طی میکند و به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و سوناتا LF اتوماتیک از یک موتور ۲٫۴ لیتری با قدرت ۱۷۸ اسب بخار بهره می برد، شتاب این مدل ۹٫۹ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است . سوناتا LF دستی ۴۵ کیلوگرم سبک تر از مدل اتوماتیک است و مصرف سوخت کمتری نیز دارد.

از نظر امکانات ایمنی و رفاهی سوناتا LF یکی از کاملترین خودروهاست. این خودرو دارای سیستم کنترل وضعیت رانندگی است و به شما این امکان را می دهد  که با توجه به نیازتان یکی  از سه حالت عادی ، اسپرت و اکو را انتخاب کنید.

داشبورد این خودرو به شکل T است  و کلید ها و صفحه نمایش و کنترل ها درجایی قرار دارند که با کمترین حرکت چشم می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. سیستم  درب صندوق عقب این خودرو هوشمند است و با ایستادن به مدت  ۳ ثانیه با کلید هوشمند باعث می شود درب آن به صورت خودکار باز شود.

از نظر ایمنی  می توانید با خیالی راحت در این خودرو سواری کنید  چرا که در بیش از نیمی از بدنه ی این خودرو از فولاد پر قدرت AHSS استفاده شده.

بسیاری از مشکلاتی که برای کامپیوتر هیوندای سوناتا و دیگر خودروها اتفاق می افتد چنانچه به درستی عیب یابی و تعمیر شود قابل رفع است ولی چنانچه افراد غیر متخصص و یا با تجربه کم این کار را انجام دهند ممکن است اشتباهی انجام داده و دیگر ecu قابل تعمیر نباشد . 

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر ای سی یو هیوندای سوناتا در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU هیوندای سوناتا 

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای هیوندای سوناتا شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت هیوندای سوناتا 

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو سوناتا مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی هیوندای سوناتا در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ای سی یو هیوندای سوناتا خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up