تعمیر ecu تویوتا هایس Toyota hiace – تعمیرات ایسیو تویوتا هایس – تعمیر ای سی یو تویوتا هایس

تعمیر کامپیوتر ماشین تویوتا هایس Toyota Hiace : اولین خودرو های ون تویوتا در سال ۱۹۷۹ در ژاپن تولید شد. که با مدل m10 شناخته میشود با موتور ۱۵۰۰ سی سی کار میکند. مدل دیگر آن در سال ۱۳۷۰ مدل litel Ace بود که قدرت انتقال آن از چرخ های عقب بود. مدل تویوتا ون پرایس از سال ۲۰۱۳ در این کارخانه تولید میشود. موتور های این مدل هم بنزینی است و هم دیزلی. با قدرت های ۱٫۶ – ۵،۶ و ۴ دنده _ ۲ لیتری ۵ و ۶ دنده تولید شد. تولیدات این سری از به صرفه ترین در مصرف و در میزان آلودگی صوتی بود که تمام استاندارد های لازمه را کسب کرد.

ترمز این خودرو در چرخهای جلو و عقب از نوع دیسکی هستند، اما در مدل های گذشته: چرخ های جلو از نوع دیسکی و عقب از نوع کاسه ای بود. تکنولوژی ترمز این مدل دارای:ABS )  EBD – BA – VSC – HAC – ASL ) است، که باعث عملکرد بهتر در جاده میشود. در مقایسه با مدل هایس این خودرو برتری های خود را دارا میباشد. مدل هایس تولید اش از ۱۹۶۹ شروع شد و با مدل های پیکاپ ، ون ، مینی بوس و دوبل کابین بود و قدرت این موتور دقیق این سری دقیق مشخص نیست.ولی باید؛ با موتور ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی بوده باشد.

ایربگ در مدل ۲۰۱۶ ون پرایس ۲ عدد قرار دارد و دیگر آپشن های آن: پریز برق ۱۲ وات، جافنجانی ۲ عدد، ۲ عدد لامپ ال ای دی در قسمت بار عقب و شیشه دودی ۳۰% در کابین عقب است. آپشن هایی که در مدل تویوتا ون پرایس موجود است، که در مدل سال ۲۰۱۶ تکمیل شده بی شک از بهترین ون های موجود در بازار است که میتوان آن را خرید . 

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر تویوتا هایس Toyota Hiace در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU تویوتا هایس Toyota Hiace

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای تویوتا هایس Toyota Hiace  شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت تویوتا هایس Toyota Hiace

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو تویوتا هایس Toyota Hiace مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی تویوتا هایس Toyota Hiace در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ECU تویوتا هایس Toyota Hiace خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up