تعمیرگاه ایسیو تویوتا پریوس Toyota Prius – تعمیرات ای سی یو تویوتا پریوس – تعمیر ecu تویوتا پریوس

تعمیر ecu تویوتا پریوس Toyota Prius : تویوتا پریوس ( Toyota Prius ) از سال ۱۹۹۷ تاکنون تولید شده است و اکنون یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین خودروی هیبریدی در جهان میباشد.

نسل چهارم این خودرو با طراحی کاملا متفاوت از سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده است و از سال ۲۰۱۶ توسطایرتویا وارد ایران شد. علاوه بر طراحی کاملا متفاوتش نسبت به نسل های پیشین خود، سیستم تعلیق آن برای لذت سواری و هندلینگ بهتر در و قابل رقابت با رقبا ، ارتقا یافته است.

این که این خودرو را زیبا بدانید یا نه کاملاً به سلیقه ی شما بستگی دارد اما پریوس با استفاده از طراحی شکسته جراغ های جلو و عقب ، استفاده از خطوط شکسته در طراحی دنه ، آنتن کوسه ای ، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی کاملاٌ توجه شما را جلب خواهد کرد علاوه بر آن در آزمایشات آیرودینامیک نیز فراتر از انتظار ها ظاهر شد و نشان داد که طراحی آن کاملا مطابق قوانین آیرودینامیک میباشد.

این خودرو علاوه بر اینکه دارای ظاهری متفاوت است با نشستن در داخل کابین متوجه تفاوت طراحی این خودرو با سایر خودروها خواهی شد. یکی از این تفاوت ها قرارگیری صفحه کیلومتر در وسط داشبورد به پشت فرمان است!

استفاده از دو منبع قدرتِ بنزینی و الکتریکی در تویوتا پریوس هیبرید علاوه افزایش راندمان خودرو، مصرف بهینه و پیمودن مسافت طولانی تر باعث کاهش گازهای آلاینده محیط زیست نیز می شود. پیشرانه ی بنزینی ۱٫۸ لیتری که ۹۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و موتور الکتریکی ۶۰۰ ولتی معادل ۷۱ اسب بخار نیرو تولید می کند و این دو موتور جمعاً ۱۲۱ اسب بخار نیروی تولید شده را توسط سیستم انتقال قدرت E-CVT به چرخهای جلو منتقل می کنند و پریوس را به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می رسانند این خودرو همچین ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۱۰٫۷ ثانیه طی می کند. ظرفیت باک پریوس ۴۳ لیتر میباشد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۳٫۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به ثبت رسیده است.

با پریوس می توانید ۴ نوع حالت رانندگی را تجربه کنید : Normal Mode، Eco Mode، Power Mode و EV Mode که در تمام حالات مصرف سوخت یکسان می باشد و تفاوت در عملکرد پریوس است. به گفته ی تویوتا بهتر است در ترافیک های سنگین شهری از حالت اکو مد استفاده کنید و در مسافت هایی مانند سفرهای خارج شهری که سرعت ثابتی دارید از حالت عادی . در مسیر هایی که نیاز به شتاب بیشتر دارید و یا مسیرهای شیبدار حالت پاورمد پیشنهاد می شود و نوع چهارم ( EV ) حالت تمام برقی است که دارای محدودیت سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

پریوس در حال حاضر در سه تیپ توسط ایرتویا به فروش میرسد: تیپ C، B و فول که در همه تیپ های امکاناتی مانند رادار ، کروزکنترل ، نمایشگر ۷ اینچی ، ساب ووفر JBL و دوربیبن عقب وجود دارد اما در تیپ C علاوه بر موارد گفته شده دارای شارژر بی سیم، تودوزی و فرمان تمام چرم مشکی میباشد و تیپ فول نیز علاوه بر داشتن امکانات تیپ C دارای سانروف و اتوپارک نیز میباشد.

پریوس از نظر امکانات ایمنی نیز دارای سیستم های ایمنی متنوعی است و موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از Euro Ncap نیز شده است.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر تویوتا پریوس Toyota Prius در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU تویوتا پریوس Toyota Prius

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای تویوتا پریوس Toyota Prius شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت تویوتا پریوس Toyota Prius

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو تویوتا اف پریوس Toyota Prius مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی تویوتا پریوس Toyota Prius در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ECU تویوتا پریوس Toyota Prius خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up