تعمیر ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ GT86 – تعمیرات ای سی یو تویوتا جی تی ۸۶ – تعمیرگاه ECU تویوتا جی تی ۸۶

تعمیر ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ GT86 : تویوتا GT86 یک کوپه ۴ نفره ی ژاپنی است که توسط شرکت تویوتا و سوبارو به طور مشترک تولید شده است ، که با برند سوبارو با نام سوبارو BRZ شناخته می شود.

GT86 یک کوپه جمع و جور با طراحی اسپرت و خشن است؛ ورودی هوای بزرگ ، سپر با خطوط شکسته ، طراحی چراغ ها با نوار LED از ویژگی های نمای جلوی این خودروی کوپه است. اگر به طراحی سقف جی تی ۸۶ نگاهی بیاندازید با توجه به برجستگی های بکار رفته بر روی سقف آن متوجه نبود سانروف خواهید شد. از نمای جانبی نصب لوگوی ۸۶ بر روی گلگیر کناری خودرو را از سادگی دور کرده همچنین یکی دیگر از ویژگی ها در طراحی این خودروی کوپه فرم گلگیرهای عقب و درب صندوق است که تداعی کننده اسپویلر میباشد! در مجموع می توان طراحی ظاهری تویوتا GT86 را زیبا و جذاب دانست.

طراحی داخل کابین نیز از مواد با کیفیتی استفاده شده و در عین سادگی زیبا به نظر می رسد اما از امکانات زیادی برخوردار نمیباشد همچنین فضای پا برای سرنشینان عقب بسیار کم است و فضای صندوق عقب نیز با ۲۴۳ لیتر حجم کوچک به نظر می رسد.

تویوتا GT86 مجهز به یک موتور ۴ سیلندر باکستر ( تخت  ) است که در جلوی خودرو قرار گرفته و نیروی ۲۰۰ اسب بخار در ۷۰۰۰ دور دقیقه و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور در ۶۶۰۰ دور در دقیقه را توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می کند و با وزنی معادل ۱۲۹۸ کیلوگرم می تواند در ۸٫۲ ثانیه صد کیلومتر را طی کند و در نهایت به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت برسد.  GT86 به طور ترکیبی ۷٫۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بنزین می سوزاند.

جی تی ۸۶ از لحاظ ایمنی در وضعیت خوبی به سر می برد و دارای امکانات ایمنی از قبیل ایربگ راننده و سرنشین جلو و ایربگ جانبی و پرده ای و زانویی برای راننده و سیستم های ABS – EBD – BAS- TSC – TRC میباشد و توانسته ۵ ستاره ایمنی از ANcap استرالیا را دریافت کند اما از لحاظ امکانات رفاهی همانطور که گفته شد از امکانات زیادی بهره نمی برد.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر تویوتا جی تی ۸۶ GT86 در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU تویوتا جی تی ۸۶ GT86

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای تویوتا جی تی ۸۶ GT86 شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت تویوتا جی تی ۸۶ GT86

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو تویوتا جی تی ۸۶ GT86 مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی تویوتا جی تی ۸۶ GT86 در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ECU تویوتا جی تی ۸۶ GT86 خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up