تعمیر ایسیو رنو فلوئنس – تعمیرات ای سی یو رنو فلوئنس – تعمیرگاه ECU رنو فلوئنس

تعمیر ایسیو رنو فلوئنس : رنو فلوئنس ( Renault Fluence ) یک سدان سایز متوسط است که از سال ۲۰۰۹ تولید و از سال ۲۰۱۲ توسط نگین خودرو وارد ایران شد.

فلوئنس خودرویی است که که هر روز آن را در خیابان ها نمی بینید چرا که این خودرو در ابتدای ورود خود در ایران به دلیل قیمت بالا و عامه پسند نبودن طراحی چندان پرطرفدار نبود اما بعد از مدتی خریداران روی خوش به این خودرو نشان دادند.

همانطور که گفته شد این خودرو از سال ۲۰۱۲ در دو تیپ E4 ( فول ) و E2 ( نیمه فول ) وارد بازار شد که هر دو تیپ از یک نوع پیشرانه بهره می برند و تفاوتشان در برخی از امکانات رفاهی میباشد.

در سال ۲۰۱۳ نسخه ی فیس لیفت شده ای از این خودرو با تغییراتی در چراغ ها و جلو پنجره و تغییرات جزئی دیگری در ظاهر خودرو وارد شد که طراحی عجیبی نسبت به نسخه ی قبل خود داشت! اما در سال ۲۰۱۴ نسخه ی فیس لیفت این خودرو نیز وارد کشورمان شد که از طراحی به روز و مناسبتری نسبت به نسخه های قبل خود دارد. همچنین از سال ۲۰۱۵ نسخه ی دنده ای این خودرو علاوه بر دو تیپ E2 و E4 نیز عرضه شد.

این خودرو به عنوان خودرویی خانوادگی از فضای جاداری برای صندوق عقب و سرنشینان عقب برخوردار است همچنین دارای امکاناتی نظیر بلندگو ، تیوتر ، سابووفر ، زیرآرنجی با دو جالیوانی و خروجی تهویه جداگانه برای سرنشینان عقب میباشد.

رنو فلوئنس وارد شده به ایران مجهز به پیشرانه ی ۲ لیتری با قدرت ۱۴۳ اسب بخار و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور است و با دو جعبه دنده ی اتوماتیک CVT و ۶ سرعته دستی با قابلیت انتقال نیرو به چرخ های جلو میباشد.

این خودرو مانند سایر خودرو های رنو از هندلینگ و سیستم تعلیق بسیار خوبی برخوردار است اما خودروی سریعی نیست و شتاب ۰ تا ۱۰۰ برای این خودرو خانوادگی ۱۲٫۶ ثانیه به ثبت رسیده است و میتواند به حداکثر سرعت ۱۸۱ کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر به طور ترکیبی ۷٫۸ لیتر بنزین می سوزاند.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر رنو فلوئنس در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU رنو فلوئنس

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای رنو فلوئنس شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت رنو فلوئنس

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو رنو فلوئنس مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی رنو فلوئنس در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ECU رنو فلوئنس خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up