تعمیر ای سی یو پژو ۲۰۰۸ – تعمیرات ECU پژو ۲۰۰۸ – تعمیرگاه ایسیو پژو ۲۰۰۸

تعمیرات ای سی یو پژو ۲۰۰۸ : پژو ۲۰۰۸ یک شاسی بلند جمع و جور است که در  سال ۲۰۱۳ تولید شده و  این خودروی کم مصرف وارد خط مونتاژ شرکت ایران خودرو شده است. این کراس اوور بر اساس پلت فرم پژو ۲۰۸ ساخته شده.

فضای صندوق عقب پژو ۲۰۰۸ در حالت عادی ۳۶۰ لیتر است که با خواباندن صندلی های عقب به ۱۱۹۴ لیتر هم می رسد. طراحی داخلی پژو ۲۰۰۸ نیز بی نظیر است و کابین با پوششی از  چرم آراسته شده و همه امکاناتی که نیاز دارید از جمله: صفحه نمایشگر ۷ اینچی ، اتصال بلوتوث ، سیستم دید عقب، سیستم نمایش اطلاعات، سیستم توزیع کننده نیروی ترمز ،سیستم کمکی ترمز ، کروز کنترل و …در اختیار شماس.

پژو ۲۰۰۸ از یک موتور ۴ سیلندر به حجم ۱٫۶ لیتر با قدرت ۱۲۰ اسب بخار استفاده می کند و شتاب صفر تا صد اعلام شده برای این خودرو ، معادل ۹٫۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت می رسد.

پژو ۲۰۰۸ به صورت تک دیفرانسیل است و از رینگ های ۱۵ اینچی به صورت استاندارد استفاده می شود و البته نمونه ی ۱۷ اینچی و ۱۶ اینچی هم که جذابیت بیشتری به خودرو می دهد هم قابل انتخاب است.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر ای سی یو پژو ۲۰۰۸ در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU پژو ۲۰۰۸

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای پژو ۲۰۰۸ شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت پژو ۲۰۰۸

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو پژو ۲۰۰۸ مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی پژو ۲۰۰۸ در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ایسیو پژو ۲۰۰۸ خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up