تعمیر کامپیوتر خودرو : تعمیر ecu هیوندای i40 – تعمیر ایسیو هیوندای i40

تعمیر کامپیوتر خودرو – تعمیر ایسیو هیوندای i40 : هیوندای i40  خودروی کره ای شرکت هیوندای موتور است که توسط یک تیم اروپایی طراحی شده است. تولید این خودرو از سال ۲۰۱۱ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.� هیوندای i40 در دو نوع سدان و استیشن واگن (SW) تولید می شود و هر دو مدل در ایران نیز توسط آسان موتور عرضه می شوند.

در هر دو مدل از یک موتور قوی GDI با حجم ۲لیتر و با قدرت ۱۷۷ اسب بخار بکار رفته است و همچنین هر دو مدل از سیستم گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده از روی فرمان بهره می برند .� هیوندای i40 سدان تنها ۱۸ کیلوگرم از مدل هیوندای i40 استیشن سبکتر است که باعث شتاب و سرعت بیشتری  می شود و از نظر ابعادی ۳۰ میلیمتر کوچکتر از مدل استینشن است.

فضای بار این خودرو چه در مدل سدان و چه در مدل استیشن بسیار جادار است . فضای بار  i40 سدان ۵۲۵ لیتر  و i40 استیشن ۵۵۳ لیتر است که با قابلیت تاشدن صندلی های عقب این فضا به ۱۷۱۹ لیتر هم افزایش می یابد.

علاوه بر امکانات خوبی که این خودرو در اختیار شما می گذارد در بدنه این خودرو از فولاد بسیار سخت در قسمت قفل درب های خودرو و فولاد مستحکم در قسمت بازوهای قاب شیشه جلوی  برای محافظت بیشتر سرنشینان در هنگام تصادف استفاده شده است و  شامل ۵ ستاره ایمنی از موسسه EuroNCAP است.

از نظر تعمیراتی متاسفانه نمایندگی ها خدمات مناسبی برای خودروها انجام نمیدهند . در واقع چنانچه قطعات خودروی شما دچار خرابی شود تنها قادر به تعویض قطعه آن هم با هزینه های بالا می نمایند .

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین حرفه ای ، تعمیرات ایسیو خودرو i40 شما را با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر می نماید .

چه مواردی در رابطه با تعمیر ای سی یو هیوندای i40 در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU هیوندای i40

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای هیوندای I40 شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت هیوندای i40

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو I40 مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی هیوندای i40 در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ecu هیوندای i40 خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up