تعمیر ecu تویوتا سی اچ آر CHR – تعمیرات ای سی یو تویوتا CHR – تعمیرگاه ایسیو تویوتا CHR

تعمیر ecu تویوتا سی اچ آر CHR بخش بزرگی از بازار خودرو به خودرو های شاسی بلند کوچک و متوسط اختصاص پیدا کرده و یکی از این خودرو هایی که در این کلاس جای میگیرد تویوتا CH-R میباشد که یکی از جذابترین محصولات تویوتامیباشد.

CH-R مخفف ( Coupe High Rider ) به معنی کوپه با قابلیت حرکت در ارتفاع است. از نمای جلو این خودرو شباهت هایی به تویوتا راو۴ دارد و از نمای جانبی خطوط حجم دهنده بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کنند همچنین دستگیره های درب های عقب، نزدیک به سقف و چسبیده به شیشه طراحی شده اند.

این خودرو با دو سقف فلزی و پانورامیک تولید و عرضه می شود که در صورت پانورامیک بودن قاب رنگ سیاه است و متمایز از رنگ بدنه. در کل می توان گفت تویوتا CH-R با طراحی تهاجمی، حالت کوپه مانندش ، طراحی دستگیره درب های عقب و … خودرویی جوان پسند است.

طراحی داخلی این خودرو نیز همان چیزی است که انتظار می رود. استفاده از یک نوار LED رنگ آبی که از روی درب خودرو تا روی داشبورد ادامه دارد نیز ظاهر خیره کننده ای به آن بخشیده است کیفیت متریال به کار رفته و امکانات خوبی در اختیارتان می گذارد اما کوچک بودن شیشه های عقب و دید کم  به بیرون ممکن است برای سرنشینان عقب خوشایند نباشد که یکی از معایب این خودرو است.

فضای باری که تویوتا سی اچ آر از آن بهره مند است به عنوان خودروی کراس اوور شهری قابل قبول است اما نسبت به رقبایش کوچکتر است.

تویوتا CHR در ایران با دو موتور بنزینی و هیبریدی عرضه می شود. پیشرانه ی بنزینی این خودرو با حجم ۱٫۲ لیتر و مجهز به توربو شارژ ۱۱۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این نسخه ۱۱ ثانیه و بیشینه سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

پیشرانه هیبریدی تویوتا CH-R که شامل موتور بنزینی ۱٫۸ لیتری و موتور الکتریکی ۶۵۰ ولتی است ۱۲۲ اسب بخار تولید می کند شتاب در این نسخه نیز ۹٫۵ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعت است.

یکی از نقاط قوت این خودرو مصرف سوخت آن میباشد که در پیشرانه ی بنزینی در سیکل ترکیبی ۵٫۹ لیتر و با پیشرانه ی هیبریدی این مقدار به ۳٫۸ لیتر می رسد.

این خودرو از نظر امکانات ایمنی و رفاهی یکی از پر آپشن ترین خودروها در کلاس خود هست و همچنین موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه Euro Ncap نیز شده است.

تویوتا CHR در نسخه ی هیبریدی تک دیفرانسیل می باشد و در نسخه ی بنزینی توربو هم به صورت تک دیفرانسیل و هم به صورت دو دیفرانسیل عرضه می شود.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر تویوتا سی اچ آر CH-R در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU تویوتا سی اچ آر CH-R

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای تویوتا سی اچ آر CH-R شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت تویوتا سی اچ آر CH-R

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو تویوتا سی اچ آر CH-R مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی تویوتا سی اچ آر CH-R در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ECU تویوتا سی اچ آر CH-R خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up