تعمیر ECU مرسدس بنز کلاس C – تعمیرات ای سی یو بنز کلاس C – تعمیرگاه ایسیو بنز کلاس C

تعمیر ECU مرسدس بنز کلاس Cیکی از پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز، بنز کلاس C است که یکی از پرطرفدارترین مدل های بنز در ایران به شمار می رود. این مدل در دو نوع سدان و کوپه دو درب تولید می شود.

مرسدس بنز کلاس C سدان

این مدل از خوش بازارترین مدل های  مرسدس بنز در ایران است. ترتیب نام گذاری تمام مدل های کلاس C سدان به این صورت است:

  • Benz C250 Sport ( بنز سی ۲۵۰ اسپورت )
  •  C250 Luxury ( بنز سی ۲۵۰ لاکچری )
  • C300 ۴MATIC Sport ( بنز سی ۳۰۰ اسپورت )
  • C300 4MATIC Luxury ( بنز سی ۳۰۰ لاکچری )
  •  C350 Sport ( بنز سی ۳۵۰ اسپورت )
  •  C63 AMG   ( بنز سی ۶۳ اِی اِم جی )

که البته هر یک از این مدل ها سیستم انتقال قدرت مختلفی دارد.

بدنه مرسدس بنز کلاس C زیر نظر زبده ترین طراحان و مهندسان این شرکت تراش خورده . عملکرد دقیق و بی نقص هر یک از مدل های بنز کلاس سی ، از لوکس گرفته تا اسپرت شما را به هیجان می آورد. کابین کلاس سی مکانی است که آرامش را حتی در طوفانی ترین لحظات برایتان به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های این کمپانی استفاده از تریم چوبی در جای جای کابین است. در صورتی که مدل AMG  آن را سفارش دهید، صندلی های اسپرت  و یک فرمان کفت تخت و نیز پدال هایی از جنس استنلس استیل هم در اختیارتان خواهد گرفت.

این خودرو از لحاظ بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا هیچ کم و کسری ندارد و در تمام مدل های آن مواردی همچون خوشبو کننده هوا، سقف پانورامیک و نیز سیستم روشنایی حساس به محیط مشاهده می شود. همچنین سامانه اختصاصی مرسدس بنز که از سامانه کروز کنترل متصل به رادار است سرعت اتومبیل شما را با توجه به شرایط و سرعت ترافیک تنظیم نموده و حتی توانایی توقف اتومبیل در صورت ایست کامل را نیز داراست. رادارهای هوشمند بنز کلاس C حتی در مواقعی که کروز کنترل فعال نیست راننده را از توقف ناگهانی اتومبیل مطلع می کند و ترمزگیری را به او هشدار می دهد.

مرسدس بنز کلاس C کوپه

انواع مدل مردسدس بنز کلاس C کوپه:

  • C250  Coupe ( بنز کلاس سی ۲۵۰ کوپه )
  • C350 Coupe ( بنز کلاس سی ۳۵۰ کوپه )
  • C63 AMG Coupe ( بنز کلاس سی ۶۳ اِی اِم جی کوپه )

استایل خیره کننده بنز کلاس C کوپه در طراحی اش از برادر بزرگتر و لوکس تر خود یعنی بنز کلاس Sتبعیت می کند. مرسدس بنز کلاس C نسبت به نسل قبل خود حدود ۶۰ میلیمتر  کشیده تر شده است در حالیکه نسبت به مدل سدان خود ۱۵ میلی متر کوتاه تر است. همچنین در این مدل از درب های بدون فریم و کمربندهای اسپرت و صندلی های  اسپورت تر بهره گرفته شده. کابین کلاس  C کوپه مانند مدل سدان آن حس اتومبیل خانوادگی را دارد. این اتومبیل با صفحه نمایش اطلاعاتی که دارد می تواند لحظه به لحظه جزئیات اتومبیل را به راننده بدهد.

سقف پانورامای بنز کلاس C کوپه تقریبا دو برابر دیگر سقف های سان روف متداول است و می تواند تماشای ستارگان را برای  هر ۴ سرنشین امکان پذیر سازد. سیستم کنترل سرعت آن (کروز کنترل) که از تکنولوژی رادار بهره می برد به صورت خودکار هنگام کند شدن ترافیک حداکثر سرعت تنظیمی شما را از نو می سنجد و تعیین می کند همچنین سیستم اخطار نزدیک شدن هم می تواند هنگام توقف و گره های ترافیکی به شما اخطار دهد تا برای توقف ترمز کنید حتی در صورت خاموش بودن کروز کنترل. با استفاده از قابلیت های کنترل از راه دور این اتومبیل می توانید برای یافتن راه تا از گوگل مپ و … کمک بگیرید .

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر ECU مرسدس بنز کلاس C در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU مرسدس بنز

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای مرسدس بنز کلاس C شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت مرسدس بنز کلاس C

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو مرسدس بنز کلاس C مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی مرسدس بنز کلاس C در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ایسیو مرسدس بنز کلاس C خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up