تعمیر کامپیوتر خودرو پژو ۳۰۱ – تعمیرات ECU پژو ۳۰۱ – تعمیرگاه ایسیو پژو ۳۰۱

تعمیر کامپیوتر خودرو پژو ۳۰۱پژو ۳۰۱ محصولی از شرکت ایکاپ است که به صورت محدود در مدل ۲۰۱۶ وارد شده و توسط ایران خودرو به فروش می رسد. خودرویی سدان جمع و جور در سگمنت C که از سال ۲۰۱۲ تولید شده و در سال ۲۰۱۷ مورد فیس لیفت قرار گرفته است. این خودرو علاوه بر ایران در اسپانیا ، نیجریه و چین نیز به فروش می رسد.

مدلی که به بررسی ان می پردازیم مدل ۲۰۱۶ پژو ۳۰۱ است به همین دلیل کمی متفاوت تر از سایر محصولات جدید پژو به نظر می آید ( فرم چراغ ها و جلو پنجره ) همچنین طراحی ساده و خطوط کم حاکی از اقتصادی بودن این خودرو در بین محصولات پژو است .

داخل کابین نیز از طراحی قابل قبولی برخوردار است اما استفاده از پلاستیک خشک و شکننده از نقاط ضعف این خودروی فرانسوی است.

پژو ۳۰۱ مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری است، این پیشرانه قادر به تولید ۱۱۴ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور است همچنین مجهز به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک میباشد. شتاب ثبت شده برای این سدان جمع جور و با وزن ۱۱۹۰ کیلوگرمی ۱۲٫۱ ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت برسد. فضای داخلی کابین با فاصله محوری ۲۶۵۲ میلیمتر مناسب است.

از نظر رفاهی پژو ۳۰۱ نیز امکانات مناسبی از قبیل سانروف ، سنسور پارک عقب ، کروز کنترل، آینه های برقی ، تریم چرمی، سیستم صوتی Mp3 ، USB،  CD پورت AUX و بلوتوث را در اختیارتان میگذارد.

مجموعه ما با بهره گیری از متخصصین امر تعمیر ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی شما را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید . 

چه مواردی در رابطه با تعمیر کامپیوتر ماشین پژو ۳۰۱ در پارسیان صنعت خودرو بر طرف می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU پژو ۳۰۱

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای پژو ۳۰۱ شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل : فیلتر سوخت ، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت پژو ۳۰۱

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو پژو ۳۰۱ مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با ایسیو ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی پژو ۳۰۱ در مجموعه ما تعمیر می شود .

برای تعمیر ایسیو پژو ۳۰۱ خود کافیست با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴ تماس حاصل نمایید !

آدرس : تهران – چهارراه پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پ ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up